STEM-проєкт "Голограми"
#STEM_тиждень_spring2020Учні 7-Б класу взяли участь у Всеукраїнському STEM-тижні, який відбувається в #РоменськаЗОШ11 в рамках фестивалю «STEM-весна – 2020».
Учні працювали над захоплюючим STEАM-проєктом, під час роботи над яким вони застосовували знання з точних наук 🎓на практиці, проявляли творчість і кмітливість, а також осягнули закони оптики 💿, безпосередньо побачивши, як вони працюють.
В процесі виконання проєкту учні змайстрували голографічну піраміду — STEM-іграшку 🎮🕹, для створення якої використали знання з математики.
Щоб за допомогою такої іграшки зробити 3D-зображення, використали смартфон 📱 і голографічне відео.
Голограма — це ілюзійне тривимірне зображення, яке створюють за допомогою спеціальної технології фотографування (голографіки). Цей метод винайшов ще в 1947 році угорський фізик Денніс Габор. Згодом за це його відзначили Нобелівською премією з фізики 🎓🏆🎫🏆.
Сенс голограми полягає в тому, що...
у спостерігача, який дивиться на неї, створюється враження реальності об’єкта. Адже це об’ємне зображення можна розглянути з усіх боків.
Навчання за принципами STEАM-освіти дає змогу експериментально продемонструвати, що завдяки знанням з точних наук 🎓 можна створювати справжні витвори мистецтва.
Немає коментарів:
Дописати коментар