PHET симуляції

PhET Home Page

Викладання фізики за допомогою PhET-симуляцій

Інтерактивні симуляції PhET (сіми) в даний час широко використовуються в навчанні фізики та
хімії. Симуляції можуть бути використані в багатьох різних освітніх ситуаціях, включаючи лекції, індивідуальні або невеликі групові дослідження, домашні завдання та лабораторні роботи.
Симуляції можуть бути високоефективними інструментами навчання; однак навіть найкращі
симуляції автоматично не додають успішності. Вони є інструментами, які можуть покращити добре розроблений навчальний план та зусилля хорошого вчителя, але вони не можуть замінити їх. Вони повинні бути частиною загальної методики викладання та супроводжуватися вчасним і ефективним керівництвом вчителя.
Основні стратегії використання симуляцій ефективно відповідають ефективним методикам
викладання. Ці стратегії обговорюються в наших керівних принципах для створення дослідницьких завдань.
Коротко, вони включають:
1) визначення конкретних навчальних цілей;
2) заохочення учнів використовувати міркування та пошук зв'язків;
3) поєднання нового з попередніми знаннями та розумінням учнів (включаючи зміну можливих неправильних попередніх уявлень);
4) підключення реального досвіду учнів;
5) заохочення продуктивної спільної діяльності;
6) не надмірне стримання і коригування самостійних кроків учня;
7) вимагання пошуку зв'язків/формування смислів словами та в діаграмах (міркування і висновки - у декількох представленнях);
8) допомога учням відслідковувати власне розуміння.
Шляхи використання PhET sims в навчанні:
PhET-сими можуть допомогти: представити нову тему, побудувати поняття чи формувати
навички, зміцнювати ідеї та забезпечити остаточні висновки та рефлексію щодо власних уявлень і знань. Сими є унікальними в тому, що вони можуть розмити межі між лекціями, домашніми завданнями, заняттями в класі та лабораторії, тому що кожен із них може бути використаний певним чином у всіх цих ситуаціях. Вони також можуть забезпечити загальне бачення учнями та вчителями, яка може сприяти спілкуванню та навчанню.

Немає коментарів:

Дописати коментар